Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForsideForside  ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Pokemon Sæsonerne. Din yndlings?

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Sango
Poké Ball's:
Poké Ball's:
Sango


Antal indlæg : 69
Age : 32

Pokemon Sæsonerne. Din yndlings? Empty
IndlægEmne: Pokemon Sæsonerne. Din yndlings?   Pokemon Sæsonerne. Din yndlings? EmptyOns Aug 12, 2009 6:09 pm

Tja, nu har vi jo så en del forskellige sæsoner af Pokemon. Lige fra den første hvor Ash og Pikachu tog afsted fra Pallet Town, til nu hvor han er afsted i Sinnoh regionen med Dawn og Brock.. Men hvilken af sæsonerne er jeres yndlings, og hvorfor?

Jeg selv personligt kan bedst lide Johto og Hoenn episoderne. Der er mange pokemoner jeg godt kunne lide, og kunne lide at grafikken blev ændret i Hoenn med bedre farver, men glemmer selvfølgelig ikke de dejlige originale første episoder man altid så som helt lille. Følger med i de nyeste episoder online fra Japan, og de klarer sig da også meget godt indtil videre.
Tilbage til toppen Go down
http://www.featherwolf-pluma.deviantart.com
Gæst
Gæst




Pokemon Sæsonerne. Din yndlings? Empty
IndlægEmne: Y. sæson   Pokemon Sæsonerne. Din yndlings? EmptyOns Aug 12, 2009 6:18 pm

Min er Johto. elsker Ash. hvor han er en tosse. <3 Hehe. og de fedeste pokemoner er fra Johto ifølge min mening. <3

~Pochina Okoharu
Tilbage til toppen Go down
Mikkel-M
Poké Ball's:
Poké Ball's:
Mikkel-M


Antal indlæg : 57
Age : 28

Pokemon Sæsonerne. Din yndlings? Empty
IndlægEmne: Sv: Pokemon Sæsonerne. Din yndlings?   Pokemon Sæsonerne. Din yndlings? EmptySøn Aug 16, 2009 3:25 pm

Jeg kan bedst lide der hvor Ash rejser til Shinno
1. Der kommer mange Flere pokemon.
2. Der kommer mange Flere Udfordringer for ash og han Venner

~MM
Tilbage til toppen Go down
snailman_82
Poké Ball's:
snailman_82


Antal indlæg : 13
Age : 30

Pokemon Sæsonerne. Din yndlings? Empty
IndlægEmne: Sv: Pokemon Sæsonerne. Din yndlings?   Pokemon Sæsonerne. Din yndlings? EmptyLør Sep 04, 2010 8:22 pm

min yndlings er johto især master quest
det er bare de sejeste pokemoner og jeg synes at ligaen er sejere end de andre
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Pokemon Sæsonerne. Din yndlings? Empty
IndlægEmne: Sv: Pokemon Sæsonerne. Din yndlings?   Pokemon Sæsonerne. Din yndlings? Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Pokemon Sæsonerne. Din yndlings?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Jeres Yndlings Pokémon?(Legends Not Included)
» Top 3 Ynglings Pokemon
» Pokemon Sprog
» hvis i var en pokemon.
» Pokemon Wi-Fi Shop

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Manga & Anime :: Anime-
Gå til: