Kan ikke vælge kun 3 xD Så skriver bare de 6 pokemoner jeg som regelt laver som mit team.
Mightyena = Som sagt. Elsker hunde og ulve, og Mightyena er den pokemon der er tættest på at minde om en ulv. Elsker bare dens design, og at det er en dark type
Kingdra = Min yndlings vandpokemon. Halvt vand og halvt dragon, og det kan jeg lide! Kan godt lide de angreb den kan bruge på grund af det miks, og så også dens design.
Rapidash = Kan også meget godt lide heste, og synes at dens flammende hale og manke får den til at se meget elegant og majestætisk ud.
Gardevoir = Yndlings af de telepatiske. Kan lide det menneskelige og feminine design, og kan ret godt lide dens pokedex data om at ville gøre alt for sin træner.
Skarmory = Fugl lavet af stål! Det kan da kun være sejt! Kan ikke lide så mange steel pokemoner, men den her er en undtagelse!
Leafeon = Min yndlings af Eevees udviklinger, udover Umbreon. Ville designe mit team, men havde allerede Mightyena som en dark type, så valgte græs-typen af Eevee i stedet, og.. Tja.. Er kommet til at holde af dens design!
Og så alle andre hunde pokemoner xD!