Er i nogensinde blevet drillet af at være pokemon fan?
5 deltagere
Forfatter
Besked
Mikkel-M Poké Ball's:
Antal indlæg : 57 Age : 29
Emne: Er i nogensinde blevet drillet af at være pokemon fan? Fre Aug 07, 2009 6:09 pm
Er i nogensinde blevet drillet af at være pokemon fan? Jeg er aldrig Blivet Drillet men det er nok Fordi ingen Ved jeg er Pokemon Fan XD
jonalist Poké Ball's:
Antal indlæg : 7 Age : 28
Emne: svar Fre Aug 07, 2009 7:32 pm
der er mange der ved jeg er pokemon fan men alligevel er jeg ikke blevet drillet (JUBII)
Sango Poké Ball's:
Antal indlæg : 69 Age : 33
Emne: Sv: Er i nogensinde blevet drillet af at være pokemon fan? Tirs Aug 11, 2009 12:10 am
Jeg er så vild med så mange "mærkelige" ting som de andre i min klasse siger, så de gider snart ikke bruge mere tid på at drille mig med det xD
Gæst Gæst
Emne: Drillet.? Tirs Aug 11, 2009 1:01 pm
Nope, og det er fordi jeg kan tæve alle dem i min klasse. (LOL. XD) hehe, men det er sandt og jeg gør det hvis nogle prøver at drille eller driller andre.
~Pochina Okoharu
Mikkel-M Poké Ball's:
Emne: Sv: Er i nogensinde blevet drillet af at være pokemon fan? Tirs Aug 11, 2009 1:07 pm
en Pige som kan Slå er Drenge Bange For dig Lol
~MM
Gæst Gæst
Emne: Drillet.? Tirs Aug 11, 2009 1:09 pm
Jeg blev drillet som lille, men begyndte til karate og slog alle i klassen hele tiden, efterhånden er jeg så blevet pænt stærk, har tævet to voksne sammentidigt engang.. var blevet gal på dem. haha.
~Pochina Okoharu
Mikkel-M Poké Ball's:
Emne: Sv: Er i nogensinde blevet drillet af at være pokemon fan? Tirs Aug 11, 2009 1:13 pm
Har du Slået 2 Voksne, Har du Gået til karate .?
~MM
Sango Poké Ball's:
Antal indlæg : 69 Age : 33
Emne: Sv: Er i nogensinde blevet drillet af at være pokemon fan? Tirs Aug 11, 2009 1:14 pm
Folkens, hold jer til emnet. I er off-topic
new2005man Poké Ball's:
Antal indlæg : 37
Emne: Sv: Er i nogensinde blevet drillet af at være pokemon fan? Tirs Aug 11, 2009 4:19 pm
Nej jeg er ikke drillet da ingen ved at jeg er pokemon fan YEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSS!!!!
snailman_82 Poké Ball's:
Antal indlæg : 13 Age : 30
Emne: Sv: Er i nogensinde blevet drillet af at være pokemon fan? Lør Sep 04, 2010 6:08 pm
alle ved jeg er pokemon fan men alligevel er jeg aldrig blevet drillet men jeg er vel også lidt af en freak
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Er i nogensinde blevet drillet af at være pokemon fan?
Er i nogensinde blevet drillet af at være pokemon fan?