Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForsideForside  ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Pokemonerne i PokeVerden (Lidt underlig)

Go down 
ForfatterBesked
Yanma
Poké Ball's:
Poké Ball's:



Antal indlæg : 5

Pokemonerne i PokeVerden (Lidt underlig) Empty
IndlægEmne: Pokemonerne i PokeVerden (Lidt underlig)   Pokemonerne i PokeVerden (Lidt underlig) EmptySøn Aug 16, 2009 6:20 pm

I denne her Fanfict, sker der mange ting i vært kapitel vil det handle om forskellige pokemoner (Ps der kan være lidt griner over dem men det er kun nogle få gange)

Kapitel 1, De 3 Legendraiske Fugle

I Kanto Regionen, sker der mange ting. Der er mange legendariske pokemoner i området. 3 af dem er Moltres Zapdos og Articuno. 'Hey sluk for den radio! Nogle prøver at sove' Ja nogle prøver hvist at sove! Her inde i grotten bor der mange Rock Typer! Pas nu på Onix! Der er lunt her inde., en fugtig luft men eller. Her er der jo næsten slet ingen Pokemon Træner der har gået! 'Uhygge - Darkrai' SHHT! Det her er faktisk en griner, ikke en gyser, og vi er i Kanto så hvordan skulle Sihno så lige være her? Det giver da ingen mening. Mange her var bange for stedet, for de trode virkelig at der var en Darkrai, og det giver jo faktisk overhovedet ikke mening. Når nu til det mere alvorlige. Zapdos, Articuno og Moltres bor i denne her hule, nårja de bor for sig! 'For sig, Ja!' Zapdos Moltres og Articuno bor for sig men denne her overreskele er ret besynderlig. 'Gå ikke herind her er Groudon' Men hordan kan den nu være i Shno? Brøøøl lød det inde fra hulen. 'Når så gå om i Grotte 2 der er det sikker' Jaja !
Ik' Færdig!


Jeg ved godt at den er dårlig, jeg keder mig bare sådan i min firtid så jeg skal have noget at lave.
Tilbage til toppen Go down
 
Pokemonerne i PokeVerden (Lidt underlig)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Diverse :: Fanfiction-
Gå til: