Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForsideForside  ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Første Skoledag

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Sango
Poké Ball's:
Poké Ball's:
Sango


Antal indlæg : 69
Age : 32

Første Skoledag Empty
IndlægEmne: Første Skoledag   Første Skoledag EmptyOns Aug 12, 2009 6:23 pm

Heh.. Jeg regner med at de fleste af jer også begyndte i skolen igen idag.. Kunne godt have brugt noget mere ferie.. Men...

Nu er jeg 2.g'er! Muaha! Slut med at være en pylle, og have garderobe i det fjerneste hjørne af skolen! Nu har vi den store dejlige garderobe lige ved indgangen til skolen Twisted Evil Så skal man bare lige overleve 2 år mere, og så er man student Very Happy Men 2.g skulle være det hårdeste år >_>"

Men dagen gik nu ganske godt.. Fik godt nok først fri 15:45, men fair nok.. Det er jo 2.g.. Men fik 2 bøger i både Historie, Spansk, Engelsk og Psykologi X__X Den er på 6 kg, og har ikke engang fået 1/4 af bøgerne til alle mine fag endnu.. Jeg skulle have lejet et skab i år >_>"

Hehe, nu er man også fri for at stå i 1.g'ernes kø i kantinen med alt det nederen mad Twisted Evil
Tilbage til toppen Go down
http://www.featherwolf-pluma.deviantart.com
Baru
Poké Ball's:
Poké Ball's:
Baru


Antal indlæg : 17
Age : 28

Første Skoledag Empty
IndlægEmne: Sv: Første Skoledag   Første Skoledag EmptyOns Aug 12, 2009 9:39 pm

Jeg har lige flyttet skole da min gamle skole kun har op til 6.
Jeg havde så den første dag idag, og det var faktisk virkelig sjovt.
Selvom pigerne vandt i rundbold.
Jeg har fået nogle gode klasse kammeratter.
Mine lærere er iogså meget flinke, så jeg skal nopk klare den indtil 9.!
Tilbage til toppen Go down
Determig
Poké Ball's:
Poké Ball's:
Determig


Antal indlæg : 6

Første Skoledag Empty
IndlægEmne: Sv: Første Skoledag   Første Skoledag EmptyTirs Aug 18, 2009 8:33 am

Da jeg startede i skole var jeg meget genert, kendte ingen mennesker og vidste egentlig ikke hvad jeg skulle lave. Jeg kom endelig til og snakke med en dreng som jeg blev rimelig gode venner med. Det er vi ikke mere da jeg er flyttet, og har heller ikke snakket med ham siden.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Første Skoledag Empty
IndlægEmne: Sv: Første Skoledag   Første Skoledag Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Første Skoledag
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Diverse :: Fri Chat-
Gå til: