Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForsideForside  ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Uknown-Data's Sprite Galleri

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Pochina Okohare
Poké Ball's:
Poké Ball's:
Pochina Okohare


Antal indlæg : 82
Age : 29

Uknown-Data's Sprite Galleri Empty
IndlægEmne: Uknown-Data's Sprite Galleri   Uknown-Data's Sprite Galleri EmptyTirs Aug 11, 2009 11:57 am

Hejsa og velkommen.
Jeg har ikke tænkt mig at åbne en Shop da jeg sådan set ikke har tid til det i øjeblikket, i stedet åbner jeg et lille galleri som så er en forsmag på hvad man nu vil kunne komme til at bestille i min shop, som jeg regner med at åbne når jeg nu har tid til det. Alle mine Sprites er Copyright Nintendo og er lavet mig.

Nu kan du se hvordan jeg Spriter, ved at klikke her.
Hvis du ønsker at se den på MegaUpoad, hvor kvaliteten er bedre så tryk HER.

Mix:
Uknown-Data's Sprite Galleri Dwc0nm Uknown-Data's Sprite Galleri Ibjbrb Uknown-Data's Sprite Galleri Jg4mfd Uknown-Data's Sprite Galleri 200prw8

Overshade:
Uknown-Data's Sprite Galleri 20pd82 Uknown-Data's Sprite Galleri 23po2t Uknown-Data's Sprite Galleri 10fdjps

Recolour:
"Eksempel Kommer"

Typeshift:
Uknown-Data's Sprite Galleri Dm2o89

Re/Devamp:
"Eksempel Kommer"

Sratch:
Uknown-Data's Sprite Galleri Msgitk

Pixel-Over:
Uknown-Data's Sprite Galleri 2q0rd34
Tilbage til toppen Go down
https://team-galactic.danskforum.net
Mikkel-M
Poké Ball's:
Poké Ball's:
Mikkel-M


Antal indlæg : 57
Age : 28

Uknown-Data's Sprite Galleri Empty
IndlægEmne: Sv: Uknown-Data's Sprite Galleri   Uknown-Data's Sprite Galleri EmptyTirs Aug 11, 2009 12:04 pm

Wow Du er god til at sprite, Jeg kan Bedst lide din Pixel over.
Hvad bruger du til at Filme med??

~MM
Tilbage til toppen Go down
Sango
Poké Ball's:
Poké Ball's:
Sango


Antal indlæg : 69
Age : 32

Uknown-Data's Sprite Galleri Empty
IndlægEmne: Sv: Uknown-Data's Sprite Galleri   Uknown-Data's Sprite Galleri EmptyTirs Aug 11, 2009 12:05 pm

Awwww mixet med Quilava og Shaymin er virkelig nuttet Razz Ville måske gerne have set lidt pandehår, eller bare et par lokker på den, men stadig rigtig godt lavet, og vildt nuttet <3
Din Pixel-Over er rigtig fed! Har aldrig været i stand til at blive færdig med dem jeg selv er begyndt på. Glæder mig til at se mere i fremtiden Wink
Tilbage til toppen Go down
http://www.featherwolf-pluma.deviantart.com
Pochina Okohare
Poké Ball's:
Poké Ball's:
Pochina Okohare


Antal indlæg : 82
Age : 29

Uknown-Data's Sprite Galleri Empty
IndlægEmne: Sv: Uknown-Data's Sprite Galleri   Uknown-Data's Sprite Galleri EmptyTirs Aug 11, 2009 2:52 pm

Danke begge to, mikkel-m jeg bruger skam "Hypercam 2". Det kan du nemt downloade på google.
Tilbage til toppen Go down
https://team-galactic.danskforum.net
Mikkel-M
Poké Ball's:
Poké Ball's:
Mikkel-M


Antal indlæg : 57
Age : 28

Uknown-Data's Sprite Galleri Empty
IndlægEmne: Sv: Uknown-Data's Sprite Galleri   Uknown-Data's Sprite Galleri EmptyFre Aug 14, 2009 6:49 pm

Er det noget man Skal Købe
Fks at man skal Købe et Kamera
Men vis man ikke behøves et Kamera
Kan du så Give et Link til siden Hvor Jeg kan Downloade det??
Tilbage til toppen Go down
Pochina Okohare
Poké Ball's:
Poké Ball's:
Pochina Okohare


Antal indlæg : 82
Age : 29

Uknown-Data's Sprite Galleri Empty
IndlægEmne: Sv: Uknown-Data's Sprite Galleri   Uknown-Data's Sprite Galleri EmptyFre Aug 14, 2009 6:53 pm

Bare søg på Google på "Downloade Hypercam" også skal du så trykke på en af Link'sne og der vil du kunne downloade det gratis.
Kan bare ikke huske om man skal åbne det med winrar, men det har du jo hvis du har unfreeze.
Tilbage til toppen Go down
https://team-galactic.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Uknown-Data's Sprite Galleri Empty
IndlægEmne: Sv: Uknown-Data's Sprite Galleri   Uknown-Data's Sprite Galleri Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Uknown-Data's Sprite Galleri
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Sangos Sprite Galleri
» Sprite Regler
» Jona's Sprite Shop
» Determigs Sprite shop.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Diverse :: Sprite-
Gå til: