Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForsideForside  ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Pochina´s rejse

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Pochina´s rejse Empty
IndlægEmne: Pochina´s rejse   Pochina´s rejse EmptyMan Aug 10, 2009 8:50 pm

Pochina vågner med sved på panden, og kan lugte den friske og klare duft af ny slået gras i luften. Hendes far Toroda har li slået grasset omkring hytten hvor han og Pochina bor. Moren døde i en redning´s aktion hvor hun faldt i et elektrisk hegn og døde af strøm shock. Pochina vågner, rejser sig lidt kluntet og går ind i stuen til sin far der nyder en kop kaffe, mens han sidder på en af stolene ved det slidte træ bord som stod meget tæt på det venstre og lidt lukket vindue. Pochina: "Far.. jeg vil gerne ud og rejse, og måske blive Arena leder en dag.!" Hun kigger fast på sin nu overraskede far. Far: .. "er du nu sikker.?" Kigge på sin meget bestemte datter. Pochina: "Ja.! Rigti meget.!* holder på sin beslutning.
Far: "Okay.. her." *ta en gammel Pokeball frem og rikke til sin datter med et smil. Pochina: "Tak far.!" Krammer sin far, slipper og åbner ball.en

Ball: Lys kommer frem og ud kommer....'

Næste kap. snart.! Men vil vide hvad i syns. Wink

~Pochina Okoharu
Tilbage til toppen Go down
Mikkel-M
Poké Ball's:
Poké Ball's:
Mikkel-M


Antal indlæg : 57
Age : 28

Pochina´s rejse Empty
IndlægEmne: Sv: Pochina´s rejse   Pochina´s rejse EmptyMan Aug 10, 2009 9:35 pm

Super God Historie
Jeg glæder mig til Næste Kapitel Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Pochina´s rejse Empty
IndlægEmne: min historie   Pochina´s rejse EmptyMan Aug 10, 2009 9:48 pm

Takker Mikkel-M. Very Happy Hehe, er igang med næste kap. i word... næste kommer snart. (: Glæder i jer til at vide hvilken der er hendes første pokemon.? (;

~Pochina
Tilbage til toppen Go down
Mikkel-M
Poké Ball's:
Poké Ball's:
Mikkel-M


Antal indlæg : 57
Age : 28

Pochina´s rejse Empty
IndlægEmne: Sv: Pochina´s rejse   Pochina´s rejse EmptyMan Aug 10, 2009 9:57 pm

Jada Self
Hmm Måske en Pikachu eller en Charmander XD
Tilbage til toppen Go down
Drake
Poké Ball's:
Poké Ball's:
Drake


Antal indlæg : 37
Age : 26

Pochina´s rejse Empty
IndlægEmne: Sv: Pochina´s rejse   Pochina´s rejse EmptyTirs Aug 11, 2009 10:02 am

Fedt! Det er nok den bedste der nogensinde har været på siden (Også en af de eneste XP)! Men alligevel er det rigtig god (Det blev starten ihvertfald)! Ingen ris kun ros herfra!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Pochina´s rejse Empty
IndlægEmne: Pochina´s Rejse   Pochina´s rejse EmptyTirs Aug 11, 2009 12:34 pm

Ball: Btzzzz... Lys kommer frem og ud af den slidte Pokeball. kommer en Spoink.
Pochina kigger med store øjne på den. Pochina: "E...en Spoink.?!" Faren smiler og nikker. Far: "Ja, han er din. og tag nu afsted inden jeg ombestemmer mig." Han grinte og åbnede døren og gav hende en stor rygsæk som Pochina tog på ryggen. Pochina: "Tak far.!" Hun løber ud af døren med sin nye ven Spoink.

flere timer senere...

Pochina kommer gående ned af en meget slette agtig route, dog er der gras og masser af weedle´s og andre grastyper. Pochina: "Hmm... er vi ik snart ved Koroda town..?" Hun går utålmodigt vidre af den gamle vej. Spoink følger efter li så utålmodig da den får øje på byen som den med det samme styrter imod. Pochina: "Vent.!" Hun løber med ind i byen og da hun stopper ved siden af Spoink ser hun en skygge af end reng.
Dreng: "Hey.. er du Toroda´s barn..?" Han kigger på hende. Pochina: Prøver at se hvem det er. "j...ja.."
Dreng: "Godt.!" Han hiver hende med ind i en gyde hvor solen rammer ham og Pochina får nu..

Næste Kap. snart.! Very Happy Hehe, syns i om mit tidspunkt at slutte kapitlerne.? (;

~Pochina Okoharu
Tilbage til toppen Go down
Mikkel-M
Poké Ball's:
Poké Ball's:
Mikkel-M


Antal indlæg : 57
Age : 28

Pochina´s rejse Empty
IndlægEmne: Sv: Pochina´s rejse   Pochina´s rejse EmptyTirs Aug 11, 2009 12:43 pm

Self en Spoink din Ynglings Pokemon XD
Jeg kan næsten ikke vente til Næste Kapitel.
Vis jeg skul give dig 1 ud af 10 Vil jeg give 10 XD

~MM
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Pochina´s rejse Empty
IndlægEmne: Min historie   Pochina´s rejse EmptyTirs Aug 11, 2009 4:43 pm

Fedt Mikkel-M. >:3 hehe, men hva syns i andre.? er det kun Mikkel-M der kan li den.? Wink

~Pochina Okoharu
Tilbage til toppen Go down
Drake
Poké Ball's:
Poké Ball's:
Drake


Antal indlæg : 37
Age : 26

Pochina´s rejse Empty
IndlægEmne: Sv: Pochina´s rejse   Pochina´s rejse EmptyOns Aug 12, 2009 2:25 pm

Ja, jeg ville give den 10,med pil op! XD Men kunne du ikke lave dem længere?

~Drake
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Pochina´s rejse Empty
IndlægEmne: Pochina´s rejse   Pochina´s rejse EmptyOns Aug 12, 2009 4:32 pm

Hvad du ønsker skal du få Drake. (; Næste Kap. kommer idag eller imorgen. (:

~Pochina Okoharu
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Pochina´s rejse Empty
IndlægEmne: Pochina´s rejse   Pochina´s rejse EmptyOns Aug 12, 2009 5:40 pm

Solen rammer drengen som har trukket Pochina op af væggen, hvor hun får et Shok. Drengen kysser hende på munden, let og hurtigt trækker han munden væk fra Pochina´s bløde læber. Dreng: "...Pochina.?" Pochina kigger forskrækket da solen rammer ham igen og hun får nu et kæmpe shok. Det er hendes Fætter.! Pochina: "Fætter.!" kigger med store øjne på den rødmende fætter der kigger på hende med de så sørgelige øjne som lignede hans indre smertelige sjæl som flyder rundt i ham og minder ham om sin barndom. Dreng: "Jah... Hey Pochy." får fremlagt et lille smil på læberne da han rører hendes kind "Hva laver du her.?" Pochina rødmer lidt da hun bliver aet på kinden af sin fætter´s bløde men halvstore hånd med masser af gamle revner og skrammer. Pochina: "Ja jeg er på min rejse.! Men det var sgu da dig der trak mig hen til muren her og...og kyssede mig.!" Fætteren kiggede på hende og grinte. Fætter: "Hahaha. Vi er fætter og kusine, hvorfor må jeg nu ik kysse dig mere.? Det gjorde vi da mindst tre gange om dagen da vi boede sammen som helt små. Hehe" Han griner og smiler igen til Pochina. Pochina: "Hmf... joh... jeg har fået min første pokemon.!" tar Spoink frem som kigger på ham og derefter gemmer sig bag Pochina. Spoink: "Spoiiink..." Fætteren kigger og smiler stort da en Yanma kommer kravlende frem på fættere´s skulder. Fætter: "Det her er Yanma, men kalder ham Toochi. Ska din Spoink ik også ha et navn.?" Kigger på Spoink Smilende" Spoink: kigger lidt undersøgende på Yanma´en. "Spoiiiink..." Pochina: Nikker og kigger på Spoink da hun tar ham op. "Du skal hedde.... Thoma.! Li´som min fætter her." Grine og smile til Thoma med Spoink i armene. Thoma: Griner. "Hahaha, nådada. Efter mig.? Interesant kusine." Blinker til hende og nusser sin meget kælende Toochi. Pochina: Rikker tunge. "Bahh.. hehe, men her skulle første gym ligge ik Thoma.?" Thoma: Nikker og pejer på et stort hus med skiltet *Gym* på. "Jo, lige der* han tænker lidt og kigger så på Pochina mens han nusser Toochi. "Skulle vi ik ta derhen og prøve lykken.? Pochina: Smiler. "Jo.. KOM.!" Løber afsted med Thoma i Armene. Thoma: "Hey.! Tyvstarter.!" Han griner og løber derefter med hen mod deres første Udfordring.. Gymmet.!

Slut på dette kap. Hva syns folket.? Og var den lang nok Drake.? eller ska de være længere igen.? (:

~Pochina Okoharu
Tilbage til toppen Go down
Mikkel-M
Poké Ball's:
Poké Ball's:
Mikkel-M


Antal indlæg : 57
Age : 28

Pochina´s rejse Empty
IndlægEmne: Sv: Pochina´s rejse   Pochina´s rejse EmptyLør Aug 15, 2009 3:08 pm

Wow super god Kapitel PO
Vis jeg skul Give Point så vil du få 10
ud af 10 XD

~MM
Tilbage til toppen Go down
Drake
Poké Ball's:
Poké Ball's:
Drake


Antal indlæg : 37
Age : 26

Pochina´s rejse Empty
IndlægEmne: Sv: Pochina´s rejse   Pochina´s rejse EmptyLør Aug 15, 2009 4:28 pm

Den var fin ^^ rigtig god! Intet at klage over herfra!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Pochina´s rejse Empty
IndlægEmne: Pochina´s rejse   Pochina´s rejse EmptySøn Aug 16, 2009 6:08 pm

Gymmet´s store dør bliver åbnet, murene er omringet af sten og klipper, de går ind spændte på at se lederen af denne by´s gym.

Pochina; "Pochina har fået øje på en stor og tyk skygge, en stor mand´s skygge." Er... Er du arena lederen.? "hun kigger på den smilende mand med den store snavsede skovl og med en Machop ved sin side." Mand: Hejsa i to, ja jeg er min lille veninde. "han smilte sødt til hende" Nå men hvem af jer vil udfordrer mig først? "han kiggede på de to unger" Thoma: Æhm... Pochina..? Ska jeg starte..? "han kiggede på Pochina"
Pochina: Joh.. gør du det, jeg sætter mig her. "hun gik hen til en bænk og sætter sig ned og ser på stenbanen" Kom så Thoma.! "hun hepper før kampen går igang" Mand: Hahaha, Okay, hvilken pokemon vælger du knægt? "han tar to Pokeball´s frem" Thoma: "kaster sin Pokeball og Toochi kommer frem" Toochi: Yanmaaaaa.. "flyver hen til en sten og lander på den" Mand: Okay så, en flying pokemon, så tar jeg ham her! *kaster den ene Pokeball* Graveler: Graveler! *stamper i den stenede jord så støv hvirvles op" Pochina: Aw... Du kan godt Thoma! "Hun tænker: Aw... den bliver svær for Toochi... men hva så med Min Thoma.? Pyyhh..." Thoma: ..Hff... Toochi.! Start kampen med:

Runde 1: Toochi Starter ud med Double Team mens Graveler sætter et direkte angreb ind da Lederen sert chancen for at ku sætte et angreb ind her, Den angriber med Boulder´s som rammer Yanma og klonerne.

Runde 2: Toochi har skrammer men stadi masser af energi, klonerne er der stadig, to af dem ihvertfald. Toochi går direkte til angreb og alle klonerne og Toochi selv bruger AncientPower Mens Graveler prøver at undvige men bliver stadig ramt.

Runde 3: Selfdestruct imod Sonic Boom gir et stort brag, støv hvirvles rundt og først ti min. efter er det muligt at se banen igen..Begge pokemoner er ude af stand til at kæmpe!

Leder: "han tar sin Graveler tilbage, går hen og gir Thoma hånden" Hehe. Thoma: "han mærker noget, og da lederen gir slip er badget i hans hånd" YES.! Godt klaret Toochi. "han tar toochi tilbage og krammer Pochina" Pochina.! Kom så.! Pochina: "hun nikker og går hen og tar Thoma frem" Jeg vælger Thoma. Lederen: "smiler og nikker" Godt så, jeg tar...

Næste Kap. snart! Hva syns i.? Wink
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Pochina´s rejse Empty
IndlægEmne: Sv: Pochina´s rejse   Pochina´s rejse Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Pochina´s rejse
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Diverse :: Fanfiction-
Gå til: