Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForsideForside  ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Foortrea Town

Go down 
5 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Pochina Okohare
Poké Ball's:
Poké Ball's:
Pochina Okohare


Antal indlæg : 82
Age : 29

Foortrea Town Empty
IndlægEmne: Foortrea Town   Foortrea Town EmptyFre Aug 07, 2009 6:15 pm

Foortrea Town Web-ci10

I Foortrea Town finder du det 2. Gym, så du bliver nød til at først have det første emblem før du kan udfordre Arena Lederen. Her
kan du stadigvæk se søen som du så på Route 2. Arena Lederen her har ild type Pokemon's og derfor er det godt at have et par
vand typer i baglommen. Arena Lederen her er "Drake".

"Foortrea Town fører til Route 3"
Tilbage til toppen Go down
https://team-galactic.danskforum.net
Gæst
Gæst




Foortrea Town Empty
IndlægEmne: By   Foortrea Town EmptyLør Aug 15, 2009 8:03 pm

Pochina kommer gående ind og keder sig allerede over den meget stille by med søen der gik igennem den.

Pochina: Suk... Jeg vil helst hent til mit Gym med det samme.. *lukke Rosette og Torro ud* Kom vi skal ha jer til Pokemoncenteret. *går derind med dem begge lige i hælende* Jeg vil gerne ha dem kigget på.'
Joy: Selfølgelig. *Lukker dem ind og kommer ti min. efter ud med dem* Her har du dem.
Rosette: *gå hen til Pochina og kramme* Rooose.
Torro: *ligger sig på Pochina´s hoved* Taaaan..gela.
Joy: Er du arena leder.? For jeg har vist hørt at 5...6 gym sku ha Grasstyper som pokemoner.
Pochina: Det er 5 og ja. Jeg er 5 Gym leder.
Joy: Okay, Spændene at ha en anden arena leder her men vil du udfordrer lederen.?
Pochina: Er det ik 1 arena leder i næste by først.?
Joy: Jo, mangler du dit første badge i denne region.?
Pochina: ja.. Men kommer jo igen. *blinke og går så ud af gymmet* Hmm... hva skal vi lave.?
Rosette: *træner Shadow Punch på en kampe sten* Rose.! Rose.! Rooose.!
Torro: *slapper af i Pochina´s arme* Taan... Gela.

5 Timer efter har Rosette fået smadret 12 Kæmpe kampesten og Torro sovet i Pochina´s arme mens hun har set på Rosette smadre stenene.

Pochina: Rosette.. Tag dig en slapper nu. *kigger på den svedene og stadi trænene Rosette.*
Rosette: ..Rooose... *stopper med at bruge Shadow Punch på stenen* Roose.. *ligger sig ned ved siden af Pochina*
Pochina: Gud hvor er her dog kedeligt... Burde vi gå.? *kigger på den sovende Torro med et smil*
Rosette: ..Roose.. *vil bare gerne slappe af efter 5 timers hård træning* Roose...rade..
Pochina: *sukker og kigger smilende og kært på Rosette* Hehe.. Du har også trænet hårdt.. Ska vi vile os lidt først..?
Rosette: Rose.. *er glad for ide´en og ligger sig til at sove* Roose...rade...
Pochina: *ligger sig også til at sove med Torro i armene og Rosette liggende op af sig* Heh.. zzz...
Tilbage til toppen Go down
Drake
Poké Ball's:
Poké Ball's:
Drake


Antal indlæg : 37
Age : 26

Foortrea Town Empty
IndlægEmne: Sv: Foortrea Town   Foortrea Town EmptySøn Aug 16, 2009 1:39 pm

Gunner: Se Gible!
Gible: Gib!
Gunner: Her skal jeg være gymleder!
Gunner: Kom *Løber mod gymmet og ser en pige(Pochina)*!
Gunner: Hej, hvad laver du?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foortrea Town Empty
IndlægEmne: By   Foortrea Town EmptySøn Aug 16, 2009 1:49 pm

Pochina vågner og Rosette rejser sig og strækker sig da hun ser drengen.

Pochina: Hm..? Hvem er du.? *rejser sig og tar Torro i sin Ball*
Rosette: Roooose.. *griner af den lille Gible* Rose, rose, rose..!
Pochina: Hmm... er du ik Arena lederen her.?
Tilbage til toppen Go down
Drake
Poké Ball's:
Poké Ball's:
Drake


Antal indlæg : 37
Age : 26

Foortrea Town Empty
IndlægEmne: Sv: Foortrea Town   Foortrea Town EmptySøn Aug 16, 2009 1:58 pm

Gunner: Jo!
Gible: Gi Gib *Blir genert*
Gunner: Ville du kæmpe?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foortrea Town Empty
IndlægEmne: By   Foortrea Town EmptySøn Aug 16, 2009 2:02 pm

Rosette og Pochina smiler til hinanden og kigger så på ham.

Pochina: Hmm... okay min ven, jeg tar... Rosette.! Sæt dig og kig på.. hehe Jeg tar. *kaster Ultra ball*
Cozoko: *kommer frem af lyset og gør sig klar til kamp ved at fyre en Firespin op i luften rundt om sig selv.* Chiiiic.!
Pochina: Jeg har hørt du er arena lederen af Ild.? Hehe, Gunner hed du.?
Tilbage til toppen Go down
Drake
Poké Ball's:
Poké Ball's:
Drake


Antal indlæg : 37
Age : 26

Foortrea Town Empty
IndlægEmne: Sv: Foortrea Town   Foortrea Town EmptySøn Aug 16, 2009 2:13 pm

Gunner: Hehe...
Gunner: Torkoal, kom ud!
Gunner: Det går det ret fair!
Torkoal: TORKOAL!
Gunner: Sikken kamplyst!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foortrea Town Empty
IndlægEmne: By   Foortrea Town EmptySøn Aug 16, 2009 2:15 pm

Pochina smiler over at ha fundet en der måske ku være en meget god hjælp, hun havde en snedig plan i tankerne.

Pochina: Hey... Inden vi begynder.. Kender du Orginationen 3-D.?
Cozoko: *vil bare kæmpe nu* Chiiic.!
Pochina: jaja Cozoko. når han har svaret.
Tilbage til toppen Go down
Drake
Poké Ball's:
Poké Ball's:
Drake


Antal indlæg : 37
Age : 26

Foortrea Town Empty
IndlægEmne: Sv: Foortrea Town   Foortrea Town EmptySøn Aug 16, 2009 2:19 pm

Gunner: Jeg har hørt en smule om det, men troede kun det var slader!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Foortrea Town Empty
IndlægEmne: By   Foortrea Town EmptySøn Aug 16, 2009 4:48 pm

Pochina bider sig i læben og tænker lidt provokeret. Sladder..? Hva tror han han er.? Hmf.. Sku min orgination være sladder.?

Pochina: *fnyser lidt men sir så* Heh,,, Jeg kender meget til den.. Jeg kan da fortælle et par hemmeligheder hvis du vinder?
Cozoko: CHIIIC.! *vil kæmpe og det er nu*
Pochina: Hehe, rolig nu Cozoko.

Pochina´s Mikrofon bipper og hun tar den..

Pochina: Ja hallo..? *hører*

ti min efter..

Pochina: okay... jeg kommer.! *Slukker og kigger på Gunner da hun tar Cozoko tilbage* Sorry Gunner... jeg skal noget. Ses. *hun løber ind i et mørkt hus til en gammel dame*
Dame: Æhm... hvem er du.??? Og hvad laver du her.?! *være vred*
Pochina: Hør her gamle, lig helt stille, så går det hurtigt. *kalder Rosette frem* Rosette... Giga drain nu.
Rosette: *sætter sine rosearme foran sig og bruger Giga drain på damen.
Damen: Hva... hva laver du.?! *bliver svag*
Pochina: Du har oplysningen til at ruinere min orgination, Orginationen 3-D. Og derfor er jeg nødt til at slå dem ihjel.. Men bare rolig, til sidst går det hurtigt. hehe. *hun smiler ondt*
Damen: *er næsten bukket under* Hv...hvem er du...? du er...jo...bare en pige...
Pochina: Heh, nej, jeg er pigen der leder orginationen og 5 arena leder. hehehe, perfekt dække. *smile* Nå men Rosette, Sug det sidste ind nu.-
Rosette: *tar hendes sidste kraft* Roooose.
Damen: Harh! ............ *ligger nu død i sin stol*
Pochina: Godt klaret Rosette.. lad os komme ud. *går ud med Rosette og smiler til Gunner og sender et blink* hehe.
Rosette: Rooose.. *går med*

Ti min. efter står politiet i en rundkræs om huset hvor damen var i og ser Pochina og hende´s Rosette og går hen til hende.

Politimand: Hey dig med Roseraden.! Var du ik inde i huset før.?!
Politikvinde: Ja.!? Svar lille tøs.!

Pochina Og Rosette kigger på hinanden og kigger så på dem.

Pochina: Hvad kaldte du mig..? Rosette.. Gør klar til Solar Beam. *har det ondesindede udtryk i øjnene* Sig det igen kvinde..?
Rosette: *gør klar til affyre Solar beam* Rooose.
Politimand: Hey.! Det... det skal du ik gøre.!
Politikvinde: Æhm... vi ses.! *lø'ber med politimanden i hælende*
Rosette: *stopper og kigger på Pochina* Rooose.
Pochina: Tss... bangebukse..
Tilbage til toppen Go down
Sango
Poké Ball's:
Poké Ball's:
Sango


Antal indlæg : 69
Age : 32

Foortrea Town Empty
IndlægEmne: Sv: Foortrea Town   Foortrea Town EmptySøn Aug 16, 2009 9:33 pm

Sango: *kommer løbende ind i byen stadig med Inuki i sine arm, letter over at være nået ind til byen* Så er vi her! Vi skal bare finde Pokemon Centeret..! *hun gik rastløs rundt i byen i noget tid, inden hun finder Pokemon-Centeret og skynder sig ind* Søster Joy! Min Poochyena har brug for hjælp!

Joy: Åh, stakkels lille pokemon! Det skal jeg nok hurtigt få ordnet *prøver at tage Inuki fra Sango, men han knurrer hurtigt af Joy*

Inuki: Grrrrrr!

Sango: Inuki, vær sød! Undskyld, søster.. Han bryder sig ikke om fremmede

Joy: Det er i orden. Jeg ved hvordan Poochyena'er og Mightyena'er kan være når det handler om deres trænere *smiler venligt, og tager så imod Inuki*

Sango: Vil du også se på mine andre pokemoner? Bare for at være sikker på at de er okay *giver Joy sine pokeballs*

Joy: Naturligvis! Jeg kommer snart tilbage med dem alle sammen *går ud bagved*

Sango: Puh.. Så er det ordnet *sætter sig ned på en af stolene i vente-rummet*
Tilbage til toppen Go down
http://www.featherwolf-pluma.deviantart.com
Gæst
Gæst




Foortrea Town Empty
IndlægEmne: By   Foortrea Town EmptySøn Aug 16, 2009 9:38 pm

Pochina og Rosette får hurtigt øje på¨Sango og Inuki og kigger drilsk smilende på hinanden og nikker.


Pochina: Hehe, kom Rosette. *går ind i Pokemoncenteret og ser drilsk smilende på Sango* Nådada, her er du var.? *fnise* Har du afleveret din Inuki køter.?
Rosette: *kigger smilende på og fniser med* Rooose.
Pochina: Den er vel træt.? hahaha.
Tilbage til toppen Go down
Sango
Poké Ball's:
Poké Ball's:
Sango


Antal indlæg : 69
Age : 32

Foortrea Town Empty
IndlægEmne: Sv: Foortrea Town   Foortrea Town EmptySøn Aug 16, 2009 9:40 pm

Sango: *stirrer koldt op på Pochina da hun kommer med sine drilske kommentarer* Ja jeg har afleveret, og det skal du da vist være taknemmelig for...! Havde han været her nu, så sad hans kæber nok i benet på dig nu...! Keh... *hun vendte sit hoved irriteret væk, ligesom for at fotælle at hun ikke gad snakke med hende. Hun var da den sidste person hun ville snakke med..!*
Tilbage til toppen Go down
http://www.featherwolf-pluma.deviantart.com
Gæst
Gæst




Foortrea Town Empty
IndlægEmne: By   Foortrea Town EmptySøn Aug 16, 2009 9:47 pm

Rosette havde li taget sin ene arm op og gjorde klar til at fyre en Solar beam af li i hovedet på hende.

Rosette: Rooooose.! *gør klar til at fyre den af og kigger vredt og ondt på sango med sin arm li foran hovedet på hende* Roose.!
Pochina: Rosette... rolig nu, Hun ved ik hvor sur du kan blive.. Rolig nu Rosette.. Du skulle nødig slå hende ihjel vel.? *kigger på Sango med ondsindede og sjæleløse øjne*
Rosette: *sænker modvilligt sin arm igen* Rooose..
Pochina: Nu vi snakker om døde, har du hørt at en gammel dame i huset overfor er død af liv´s tæring.? hvad mon der har gjort det.? hahaha.. hun fortjente sikkert at dø. *grine*
Tilbage til toppen Go down
Sango
Poké Ball's:
Poké Ball's:
Sango


Antal indlæg : 69
Age : 32

Foortrea Town Empty
IndlægEmne: Sv: Foortrea Town   Foortrea Town EmptySøn Aug 16, 2009 9:51 pm

Sango: *tager et blad, og begynder at bladre lidt i det, imens hun taler til Pochina* Hvorfor overrasker det mig ikke at høre dig sige noget så forfærdeligt..? Men nej, har jeg ikke hørt om, og det rager mig ærlig talt også en hel del...! Hm?

Joy: *kommer ud igen med Inuki, og Sangos andre pokemoner* Sådan. De har det allesammen helt fint igen. Værsgo *giver Sango sine pokeballs tilbage*

Inuki: Pooch! *løber hen til Sango, og nusser sig op af hendes ben, mens han logrer med halen... Indtil han får øje på Pochina. Han blotter straks sine tænder, og knurrer af hende* Grrrrrrr!!

Sango: Tak, Søster Joy *tager imod sine pokeballs, og putter dem ned i sin lomme* Rolig nu, Inuki.. Hun er ikke værd at spilde energi på alligevel... Og vi har andet og vigtigere ting at se til.. *nikker kort til Søster Joy igen som tak, og går så udenfor med Inuki lige bag sig*
Tilbage til toppen Go down
http://www.featherwolf-pluma.deviantart.com
Gæst
Gæst




Foortrea Town Empty
IndlægEmne: By   Foortrea Town EmptySøn Aug 16, 2009 9:58 pm

Pochina ser irreteret på Inuki da hun beder Rosette sætte sin arm foran Søster Joy og lade op til Solar beam.

Rosette: *gør hvad hun blir bedt om* Roose.
Pochina: Hør her tøs, hvis du ik passer på... *får Rosette til at pege på Inuki* Så kan der hurtigt være en død taberkøter liggende udsplattet på det her gulv. Så jeg syns din hund skal styre sig og holde sine tænder for sig selv hvis den har sit ynkelige liv kært.
Søster Joy: Hvem er de.?! *kigger overrasket og vredt på Pochina*
Pochina: Jeg er såmen 5 Arena leder og meget andet, som du ik skal blande dig i hvis du ik vil ligge på gulvet med den ynkelige taber køter af et skvat.
Rosette: *peger med den anden arm på Joy* Rooose.
Søster Joy: Grr... En Arena leder burde ik være sådan.!
Pochina: Hvad..? Jeg hørte dig vist ik..? Hahaha. *ler ondt*
Rosette: Roose. *lader stadi op til Solar beam.*
Tilbage til toppen Go down
Sango
Poké Ball's:
Poké Ball's:
Sango


Antal indlæg : 69
Age : 32

Foortrea Town Empty
IndlægEmne: Sv: Foortrea Town   Foortrea Town EmptySøn Aug 16, 2009 10:03 pm

Sango: Hm? *Vender sig om lige inden de går ud, og ser på Pochina da hun beder Rosette om at lade op til Solar Beam imod Søster Joy* Hvad er det du gør!? Er du totalt blæst i hovedet!? Jeg vidste at du var noget afskum, men er det her ikke at strækkke grænsen lidt...!? *ser lidt bekymret hen på Søster Joy, og så tilbage på Pochina*

Inuki: Grrrrrrr!! *knurrer bare af og prøver at bruge Roar af sig selv, til at skræmme Rosette*

Sango: Hvad er det du egentlig vil, hva..!? Eller er du bare en simpel tøs der har en skrue løs...!?
Tilbage til toppen Go down
http://www.featherwolf-pluma.deviantart.com
Gæst
Gæst




Foortrea Town Empty
IndlægEmne: By   Foortrea Town EmptySøn Aug 16, 2009 10:07 pm

Pochina smiler ondt.

Pochina: Rosette.. Gi li den køter en lærestreg.. hehe.
Rosette: *fyrer en mellem stor Solar Beam li ved siden af Inuki så det er et lille hul i gulvet* Roose.!
Pochina: Nej da. Jeg er fulkommen normal. Hahaha. *grine ondt og sir så* Men, du holder li din køter væk eller så ka det være Rosette rammer køteren eller Joy, et rigtig spil på liv og død. Hahahaha. *grine højlydt*
Rosette: *griner ondt med og peger stadi med solar beam ladende* Rooose.! rose, rose, rose.!
Tilbage til toppen Go down
Sango
Poké Ball's:
Poké Ball's:
Sango


Antal indlæg : 69
Age : 32

Foortrea Town Empty
IndlægEmne: Sv: Foortrea Town   Foortrea Town EmptySøn Aug 16, 2009 10:11 pm

Sango: Keh... Normal!? Du er jo lige så forskruet som de der tåber fra Team Galactic! Havde jeg nu ikke troet om en Arena Leder! Du bringer jo skam over os alle...!! Men fint..! Du vil have jeg holder Inuki for mig selv? Det er da let nok..! I kan jo bare lade os være i fred, så holder han sig automatisk væk fra dig også! Tilfreds!? Hvad vil du!?
Tilbage til toppen Go down
http://www.featherwolf-pluma.deviantart.com
Gæst
Gæst




Foortrea Town Empty
IndlægEmne: By   Foortrea Town EmptySøn Aug 16, 2009 10:19 pm

Pochina får det største vrede´s flip nogensinde da hun sir det med Team galactic.

Pochina: Hvad..? Team galactic..? Rosette.... Affyr li en Solar beam.! NU.! *gir Rosette ordre af vrede*
Rosette: *tar begge arme foran Sango og sigter Solar beam, men snitter hende kun med den med vilje* Rose.!
Pochina: To ting, Du vover at si en samligning med Team galactic og mig.! Og du skal aldrig si jeg er en skamplet.. Jeg er bare gal.! Gal over det tåbelige Team galacticv næsten fik ødelagt.... Noget.! *er vred og stopper så Rosette´s opladning* Nå men... Nok vrede... Og Joy. *kigger på Joy* Min Torro skal lives op, gør du det ik lige.? *smile og gi hende ball.en i hånden mens Rosette står klar til at fyre en til af på hende hvis hun skulle sige nej*
Joy: j...jo.. *tar den, liver Torro op og gir ball´en tilbage* Her...
Pochina: Rosette dog.. ikke true andre. hehe, Nå men Sango tøs.. Vil du ha en kamp.? Hvis du faktisk vinder den her gang lover jeg at være sød næste gang vi mødes og ik få Rosette til at gi dig en skramme på kinden. *peger på hendes lange sår i kinden*
Rosette: Rooose. *smile*
Joy: Du er ik normal..
Pochina: Jeg er fuldkommen normal, bare lidt drilleivrig lige nu. Det blir jeg om aftenen. hehe, men eller´s ku jeg aldrig finde på at gøre andre noget.. Undskyld. *smile*
Tilbage til toppen Go down
Sango
Poké Ball's:
Poké Ball's:
Sango


Antal indlæg : 69
Age : 32

Foortrea Town Empty
IndlægEmne: Sv: Foortrea Town   Foortrea Town EmptySøn Aug 16, 2009 10:23 pm

Sango: nnh! *glider forsigtigt sin finger hen over såret på hendes kind. Et fint lige snit, som bløder en smule. Skynder sig at holde Inuki fast, inden han springer på Rosette* Nej! Jeg har ikke tænkt mig at kæmpe mod en der vælger at bruge sine pokemoner på den her måde..! Såre uskyldige bare fordi du er vred.. Keh.. Det er simpelthen for lavt...! Jeg er da ligeglad med hvilke problemer du har med Team Galactic eller ej...! Men jeg nægter at kæmpe imod dig...! Og bare drop det allerede med at sige at jeg er fej eller hvad andet latterligt du kan komme på...! Det vil ikke virke...
Tilbage til toppen Go down
http://www.featherwolf-pluma.deviantart.com
Gæst
Gæst




Foortrea Town Empty
IndlægEmne: By   Foortrea Town EmptySøn Aug 16, 2009 10:28 pm

Pochina smiler stort og tænker: Endelig.! Hun var længe om at indse vrede ik gir nogle god virkning.. nederen jeg var nød til at såre hende.. Hmm..

Pochina: *smiler og begynder at grine* Hahaha... Det var du sgu lang tid om.! Hahahaha. *går over til hende og sætter et plaster på såret.* Undskyld, men det var eneste måde for at du ku forstå det på, vrede virker aldrig. Du må undskylde den her optakt Joy. *bukker foran Joy* Virkelig.
Rosette: *smiler tilfreds og går foran Inuki og smiler til den* Rooose. *Poke: Hej, undskyld jeg var nødt til at såre din ejer*
Joy: Var.... det bare en plan for at få hende til at indse det..?
Pochina: *smile og rejse sig* Ja, for hun havde for meget vrede i sig før. *blinke til Sango* Virkelig undskyld den her scene i to.
Joy: ...Det er ok...
Pochina: Her er pengene for gulvet.. undskyld. *giver penge*
Joy: *tar dem* ...ok..
Tilbage til toppen Go down
Sango
Poké Ball's:
Poké Ball's:
Sango


Antal indlæg : 69
Age : 32

Foortrea Town Empty
IndlægEmne: Sv: Foortrea Town   Foortrea Town EmptySøn Aug 16, 2009 10:34 pm

Sango: H-Hvad...!? Sig mig engang... Gjorde du kun det her på grund af du ville vise at vrede ikke fører til noget!? Du er sQ da virkelig noget for dig selv...! *hun rystede på hovedet af hende, og åndede så lidt lettet op. Hun troede virkelig at Pochina var gået fuldstændig fra forstanden...!*

Inuki: Grrrr! Pooch! *"Det gør du ikke igen!"* Grrrrr.. *sætter sig fornærmet med rykken til Rosette og fnyser irriteret*
Tilbage til toppen Go down
http://www.featherwolf-pluma.deviantart.com
Gæst
Gæst




Foortrea Town Empty
IndlægEmne: By   Foortrea Town EmptySøn Aug 16, 2009 10:40 pm

Pochina smilte og tænkte: Hehe, hvem sir jeg ik er det..?

Pochina: hehe, self. nå men Rosette... Brug lige Giga drain på ham der. *peger på en amnd med avis*
Rosette: *gør det* Roose.!
Mand: Noo.! *løber men har til sidst ik kræfter og ligger på gulvet livløs* ....
Pochina: Bare rolig... Det var bare en tåbelig galactic Grunt. *smile til Rosette* Rosette, smid ham lige ud Tak.
Rosette: *nikker og smider ham ud og går så hen til Inuki* Rooose. *Poke: Det kan jeg ik love, hehe.* Rose. *blinker drislk til Inuki og går hen til Pochina* Rooose.
Joy: Hva...
Pochina: Suk... Jeg keder mig, vi ses people. Især dig Sango. *blinke* hehe. *mens hun går tænker hun: Tåber.. bare vent til mit Gym Sango* Kom så Rosette.
Rosette: *følger efter* Rooose.

((OUT))
Tilbage til toppen Go down
Sango
Poké Ball's:
Poké Ball's:
Sango


Antal indlæg : 69
Age : 32

Foortrea Town Empty
IndlægEmne: Sv: Foortrea Town   Foortrea Town EmptySøn Aug 16, 2009 10:44 pm

Sango: *hun kunne næsten ikke tro sine egne øjne.. Godt nok var han en Galactic Grunt... Men alligevel!! Hun havde lige dræbt en mand!!* Hvad fa**** er der galt med den tøs!?! Hun er jo fuldstændig blæst i hovedet!! Det var dog det værste... Bare tage et liv på den måde... Keh... Inuki, vi skrider også!

Inuki: Yena! Pooch grrrr... *knurrer irriteret over Rosettet, og ville allerhelst bide begge Rosettes arme af! Men kan være han får chancen en anden gang. Lige nu fuldte han hurtigt efter Sango, og forlod byen*

((Out))
Tilbage til toppen Go down
http://www.featherwolf-pluma.deviantart.com
Sponsoreret inhold





Foortrea Town Empty
IndlægEmne: Sv: Foortrea Town   Foortrea Town Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Foortrea Town
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Littlestar Town
» Goldwood Town
» Navana Town
» Newie Town
» Sindkava Town

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: RPG :: Sunacane Regionen-
Gå til: