Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForsideForside  ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 -- Route 1 --

Go down 
+2
Baru
Pochina Okohare
6 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Pochina Okohare
Poké Ball's:
Poké Ball's:
Pochina Okohare


Antal indlæg : 82
Age : 29

-- Route 1 -- Empty
IndlægEmne: -- Route 1 --   -- Route 1 -- EmptyFre Aug 07, 2009 5:11 pm

Route 1 er en meget fredelig Route, der er ikke det store at lave hej. Du kan fiske i søen som siges at blive bevogtet af en Lugia, kun et par stykker har set
denne sjældne fugl. Så det er en mytte om den over hovedet findes her, dem der har mødt den siger at den er mørk i stedet for lys og den er ikke
glad når du møder den.

"Route 1 fører til Route 2"
Tilbage til toppen Go down
https://team-galactic.danskforum.net
Baru
Poké Ball's:
Poké Ball's:
Baru


Antal indlæg : 17
Age : 28

-- Route 1 -- Empty
IndlægEmne: Sv: -- Route 1 --   -- Route 1 -- EmptyFre Aug 14, 2009 7:07 pm

Baru: *Går stille og roligt ind i Route 1* Ørkenknægt... Så det er altså det folk kalder mig *Tager en Pokéball frem* Graveler! *Kaster den*

Graveler: Grav! *Ser på Baru*

Baru: Du kan godt gå lidt med. Det kan jo ske vi for brug for dig!

Graveler: Veler *Nikkker og går med*

Marowak: Marowak! *Ser lige frem og går afsted*

Baru: He *Går roligt videre*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




-- Route 1 -- Empty
IndlægEmne: Route 1   -- Route 1 -- EmptyFre Aug 14, 2009 9:27 pm

Pochina Kommer ridene på ryggen af Rosette som løber men stoper da hendes ben ik er trænet til det.

Pochina: ...Det ok Rosette. du løb da langt den her gang. *opmuntrer hende*
Rosette: *Kigge ned trist men smiler så* Rooose.! *står kampklar*
Pochina: Du vil træne..? Okay... lad os træne dig og... *kaste Ball.* Ild mod Grass. hehe, fordel mod fordel.
Torchic: *er kommet frem og står klar* Chiiiic.!
Rosette: Rose... *føler sig undervurderet* Roseradeee... *ryste men stå klar så* Rose.!
Pochina: Kom så.! Angrib.!

Runde 1: Cozoko Løber med fart på mod Rosette, Rosette kigger på Cozoko som kommer styrtende og da Cozoko er tæt på angriber med Shadow Punch, Cozoko glider hen af jorden men får rejst sig op igen med et par skrammer.
Vinder: Rosette

Runde 2: Rosette starter nu ud med Sweet Scent men Cozoko undviger hurtigt og bruger Flamethrower på støvet så flammerne rammer Rosette´s arme. Rosette får skader på armene men får slukket ilden.
Vinder: Cozoko

Runde 3: Nu er det kamp til stregen, Rosette ligger ud med Solar Beam mens Cozoko bruger Fire blast, de rammer men da Rosette er mere udviklet og derpå stærkere rammer den Cozoko hårdt men´s Rosette får mange skrammer men Cozoko falder til jorden og ik istand til at rejse sig.
Vinder: Rosette.

Pochina: *tar Cozoko og Rosette tilbage* Godt klaret venner, i blir bare stærkere og Stærkere. *smile og gå lidt afsted*
Tilbage til toppen Go down
Sango
Poké Ball's:
Poké Ball's:
Sango


Antal indlæg : 69
Age : 32

-- Route 1 -- Empty
IndlægEmne: Sv: -- Route 1 --   -- Route 1 -- EmptyFre Aug 14, 2009 9:39 pm

Sango: *Er nået ud på Route 1, men er lidt skuffet over at der ikke er meget at se derude* Hmm.. Det kan vist godt blive en meget lang tur.. Hm... *følger bare stien sammen med Inuki, og ser så at der er en sø i nærheden af stien* Hm..? Tja... Måske skulle man lade vores kammerater strække lidt ud, ik..?

Inuki: Pooch?? *følger efter hende, da hun træder væk fra stien og går ned imod søen i stedet for*

Sango: *når ned til søen* Wow,, Den er lidt større end jeg lige forvente.. Mmmhh vandet ser rart ud.. *Går helt ned til kanten ved vandet, og tager så sine sko og strømper af, og putter fødderne ned i det kølige vand* Aaahhh... Det føles godt! Så må de andre nok hellere komme lidt ud..! *kaster tre pokeballs, og ud kommer en Vaporeon, En Seadra og en Carvanha*

Mizu: Vapooo eon?? *Ser op på Sango da hun er kommet ud af sin pokeball*

Ryu: Sea! Seadra sea! *skynder sig straks at drøne en tur rundt i søen. Har brug for at komme af med noget af al sin energi*

Umi: Carvanha! Caaaar *nyder at være kommet ud af sin pokeball, og slapper af i vandet* Vanhaaaa..

Inuki: Pooch.. Yena... *ligger også sig selv lidt ned, og kan også tage en slapper efter at have gået så meget*
Tilbage til toppen Go down
http://www.featherwolf-pluma.deviantart.com
Gæst
Gæst




-- Route 1 -- Empty
IndlægEmne: Route 1   -- Route 1 -- EmptyFre Aug 14, 2009 9:44 pm

Pochina vælger at ta Sin Carvanha ned i søen og sin Tangela frem.

Pochina: Dejligt med at holde lidt fri, men... kun i 5 min... suk.. der er meget der skal styr på. *ser Sango* Hm..? Dig.. *tar sin Mini-Bærbar med og tænder* Hva laver du her.? *sætter sig i græsset og skrive på sin bærbar*
Torro: *Går hen til inuki og rører den med sine fangarme* Taaan...gela.
Turboz: *svømme og se en anden Carvanha og svømmer hen til den* Caaar.? Car... Carvanha.!
Tilbage til toppen Go down
Sango
Poké Ball's:
Poké Ball's:
Sango


Antal indlæg : 69
Age : 32

-- Route 1 -- Empty
IndlægEmne: Sv: -- Route 1 --   -- Route 1 -- EmptyFre Aug 14, 2009 9:51 pm

Sango: Hm? Åh... Dig igen.. Ja, jeg kunne jo sådan set spørge dig om det samme.. *hun så kun kort på hende, men vendte så sin opmærksomhed imod sine pokemoner i stedet*

Inuki: YENA!? *fik et chok da Torro pludselig rør ved ham med sine fangarme. Springer så op, og knurrer af Torro* Grrrrr! Pooch!!

Umi: Caar?? Vanha!? Car? *bliver overrasket over at se en anden Carvanha. Det er jo ikke sådan lige til når man var mere vant til at være sammen med de tre andre vandpokemoner*

Mizu: Vapo?? *springer op fra vandet, og går hen og snuser til Torro* Eon??
Tilbage til toppen Go down
http://www.featherwolf-pluma.deviantart.com
Gæst
Gæst




-- Route 1 -- Empty
IndlægEmne: Route 1   -- Route 1 -- EmptyFre Aug 14, 2009 9:56 pm

Pochina stopper med at skrive og kigger på Sango.

Pochina: Jeg laver noget du absolut ik skal vide noget om, og hvad lavede du så.? Nu har jeg svaret, nu det din tur. Ikke sandt.? *kigger på skærmen igen og skrive vidre*
Turboz: *svømme om de to* Caaaaar..
Torro: *Begynder at græde* Taaaan...
Pochina: HEY.! *ser sin Torro græde og styrter over og krammer ham* Styr den hund.! Torro er fredelig og vil bare se ham.! *trøste Torro* såså lille skat, den blev bare overrasket, såså..
Torro: *græde og snurrer armene om Pochina´s arme* Taaan...gelaaaa...
Pochina: Såså... *trøste og vugger ham i sine arme* såså min lille Torro..
Tilbage til toppen Go down
Sango
Poké Ball's:
Poké Ball's:
Sango


Antal indlæg : 69
Age : 32

-- Route 1 -- Empty
IndlægEmne: Sv: -- Route 1 --   -- Route 1 -- EmptyFre Aug 14, 2009 10:02 pm

Sango: Hvis du nu så ordentligt efter, så ville du måske ikke behøve spørge... Jeg slapper af...

Ryu: *kommer tilbage efter den har fået brændt noget af alt sit krudt af, og drøner i ring omkring Carvanha. Er stadig helt oppe at køre* Sea sea! Dra!

Umi: *begynder også at svømme lidt nysgerrigt rundt om Turboz*

Sango: Så burde din Torro overveje ikke at snige sig ind på en Poochyena bagfra... Keh.. Inuki er meget beskyttende..

Mizu: Vapo?? *ser på Torro der græder, og så hen på Inuki der bare ligger sig lidt irriteret ned igen* Vaporeon.. *lunter hen til Torro, og slikker den på kinden* Vaaa
Tilbage til toppen Go down
http://www.featherwolf-pluma.deviantart.com
Baru
Poké Ball's:
Poké Ball's:
Baru


Antal indlæg : 17
Age : 28

-- Route 1 -- Empty
IndlægEmne: Sv: -- Route 1 --   -- Route 1 -- EmptyFre Aug 14, 2009 10:04 pm

Baru: *Går stille afsted gennem ruten* Her er også kedeligt. Hvorfor sker der aldrig noget?

Marowak: Marowak *Trækker på skulderne og går videre*

Graveler: Grav *Suker og går med*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




-- Route 1 -- Empty
IndlægEmne: Route 1   -- Route 1 -- EmptyFre Aug 14, 2009 10:08 pm

Pochina tar sine pokemoner tilbage og sin bærbar ned i tasken og rejser sig op.

Pochina: Jeg ved den blev forskrækket, men den køter skal bare vove på at røre mine pokemoner og jeg sender alt ind for at slå den ihjel.! Har du forstået det.?! Jeg har mere magt end du vil ku drømme om.! Så du og din køter skal ikke tirre os.! Hmf.. *ser på hende vredt men smiler så* Men se der.. *har set Baru* Ørkendrengen er her jo. Hey.! *vinke og smile til Baru* Hva så Baru.? *grine* Nå men jeg vil gerne til byen, Adios.!
*går afsted men stopper pludselig* Hmm...


Sidst rettet af Pochina Okoharu Fre Aug 14, 2009 10:26 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Baru
Poké Ball's:
Poké Ball's:
Baru


Antal indlæg : 17
Age : 28

-- Route 1 -- Empty
IndlægEmne: Sv: -- Route 1 --   -- Route 1 -- EmptyFre Aug 14, 2009 10:10 pm

Baru: *Inorere hende og går stille videre ud af ruten*

Graveler: Graveler *Går stille med*

Marowak: Maro *Sukker og følger efter*


((((OUT))))
Tilbage til toppen Go down
Sango
Poké Ball's:
Poké Ball's:
Sango


Antal indlæg : 69
Age : 32

-- Route 1 -- Empty
IndlægEmne: Sv: -- Route 1 --   -- Route 1 -- EmptyFre Aug 14, 2009 10:16 pm

Sango: Keh.. Som om det ikke er mig fløjtende ligegyldigt hvad en lille tøs som dig skulle kunne gøre mig... Det kommer ikke til at virke alligevel.. Så gem dine små smarte replikker til nogen små børn du kan skræmme dem med... Inuki har mere personlighed end det garnøgle nogensinde kunne drømme om... Ikke min skyld at din pokemon er så pivet..! Hmpf.. *ser vredt tilbage på hende, imens hun går væk* Tåbelige tøs.. Jeg tror også vi langsomt må videre.. *rejser sig op, og får sine strømper og sko på igen* Så smutter vi også.. *kalder alle sine pokemoner tilbage igen, undtagen Inuki*

Inuki: Grrrr *knurrede også efter Pochina efter at hun kaldte ham en køter. Hvor ville han dog gerne have bidt hende hårdt lige i benet!*

Sango: Rolig nu.. Vi skal nok ordne hende en anden gang.. Lad os komme afsted.. *går også imod byen, men stopper op da Pochina også stopper* Keh.. *går hen til hende* Du spærer stien..!
Tilbage til toppen Go down
http://www.featherwolf-pluma.deviantart.com
Gæst
Gæst




-- Route 1 -- Empty
IndlægEmne: Route 1   -- Route 1 -- EmptyFre Aug 14, 2009 10:35 pm

Pochina tar fat om halsen på hende og ser på hende med vredes fyldte øjne.

Pochina: Du holder bare din... *slipper* Hrmf.. Undskyld, du lød som en af dem fra Team Galactic... De har slået ham ihjel... Suk... han var en super.... Hov.! det skal du ik vide.! Men... kender du til Orginationen 3-D? *kigger spørgende på Sango*
Tilbage til toppen Go down
Sango
Poké Ball's:
Poké Ball's:
Sango


Antal indlæg : 69
Age : 32

-- Route 1 -- Empty
IndlægEmne: Sv: -- Route 1 --   -- Route 1 -- EmptyFre Aug 14, 2009 10:38 pm

Inuki: Grrrrrrr!!! *knurrer højlydt af Pochina da hun tog fat rundt om Sango, og var lige ved at springe på hende, men Sango nåede at stoppe ham i tide heldigivs*

Sango: INUKI! Keh.. Du har da vist brug for at lære at styrer dit temperament lidt.. Det er skidt at opfører sig sådan ovefor mig når Inuki er tæt på... Men nej. Har ikke hørt om den der 3-D ting.. *lægger lidt irriteret sine arme over kors* Men du vil måske fortælle mig hvad det er så..? Og hvorfor du pludselig stoppede op?
Tilbage til toppen Go down
http://www.featherwolf-pluma.deviantart.com
Gæst
Gæst




-- Route 1 -- Empty
IndlægEmne: Route 1   -- Route 1 -- EmptyFre Aug 14, 2009 10:43 pm

Pochina smiler lidt skævt og kigger så meget sjæleløst på sango.

Pochina: Jo, jeg slap fordi jeg ellers ville blive meldt og jeg er ik typen der slår ihjel, kun når jeg virkelig er nødt til det. Og to, Hmm... jeg sir det hvis du vil ta en kamp først..? Hvad siger du til det.? *smile drilsk*
Tilbage til toppen Go down
Sango
Poké Ball's:
Poké Ball's:
Sango


Antal indlæg : 69
Age : 32

-- Route 1 -- Empty
IndlægEmne: Sv: -- Route 1 --   -- Route 1 -- EmptyFre Aug 14, 2009 10:47 pm

Sango: Hmpf.. Ikke fordi jeg er specielt interesseret i at vide hvad det der.. 3-D er... Men er altid frisk på en kamp hvis det er..

Inuki: Grrrrr... *er stadig lidt vred på Pochina, og bliver ved med at knurre af hende. Stoler ikke på hende efter hvad der lige skete*

Sango: Shh rolig nu, Inuki.. Rolig... Godt så.. *ser hen på Porchina med et smil* Hvad vælger du så...?
Tilbage til toppen Go down
http://www.featherwolf-pluma.deviantart.com
Gæst
Gæst




-- Route 1 -- Empty
IndlægEmne: Route 1   -- Route 1 -- EmptyFre Aug 14, 2009 10:51 pm

Pochina smiler og nyder rigeligt Inuki´s vrede.

Pochina: Hmm... jeg tar da min lille ven Torro. Har lovet ham en kamp idag. *kaster pokeball*
Torro: Taaan...gela.! *ser Inuki og begynder at se surt på den og klar til at piske den* Taaan.! Gela.!
Pochina: Hmm... Torro er vist ivrig efter kamp.. Især efter du kaldte ham en pivskid. haha. *grine drilsk*
Torro: Geeela... TANGELA.! *stå klar til kamp*
Tilbage til toppen Go down
Sango
Poké Ball's:
Poké Ball's:
Sango


Antal indlæg : 69
Age : 32

-- Route 1 -- Empty
IndlægEmne: Sv: -- Route 1 --   -- Route 1 -- EmptyFre Aug 14, 2009 10:54 pm

Inuki: Grrrrrr yena!! *knurrer straks af Torro da den kom ud. Det var den der forstyrrede ham da han lå og slappede af!*

Sango: Heh.. Og jeg tror gerne Inuki vil have noget af vreden ud efter at du kaldte ham en køter..

Inuki: *stiller sig frem, og spreder benene lidt, så den er klar til kamp, og bjæffer af Tangela* POOCHYENA!

Sango: Så er pokemonerne valgt! Lad kampen starte... Begynd!
Tilbage til toppen Go down
http://www.featherwolf-pluma.deviantart.com
Gæst
Gæst




-- Route 1 -- Empty
IndlægEmne: Route 1   -- Route 1 -- EmptyFre Aug 14, 2009 10:58 pm

Pochina smiler og nikker og kigger så på Torro.

Pochina: Torro, gør nu dit bedste ik pusser.? *smile*
Torro: *nikker og da Sango råber begynd lader den alt energi op med Ancient Power*

//Vi gør bare sådan et angreb af gangen, men kun fordi det ik er en Gym kamp//
Tilbage til toppen Go down
Sango
Poké Ball's:
Poké Ball's:
Sango


Antal indlæg : 69
Age : 32

-- Route 1 -- Empty
IndlægEmne: Sv: -- Route 1 --   -- Route 1 -- EmptyFre Aug 14, 2009 11:01 pm

Sango: Hurtigt Inuki! Brug Howl, og øg din styrke! Vi kan også lege den leg..!

Inuki: Yena! Grrr! *vender pludselig snuden op i vejret, og begynder at hyle ligesom en ulv, og hans styrke øges* Wroouuuuuuu! Grrrr Pooch! *er fyldt op, og er klar til kamp*
Tilbage til toppen Go down
http://www.featherwolf-pluma.deviantart.com
Gæst
Gæst




-- Route 1 -- Empty
IndlægEmne: Route 2   -- Route 1 -- EmptyFre Aug 14, 2009 11:12 pm

Angret blir slået væk men Torro har fået kræfterne op og er nu klar til næste angreb.

Torro: Tar sine fangarme i jorden og Bruger Absorb på Inuki* Taaan... Gela.!
Pochina: Flot Torro. * smiler*
Tilbage til toppen Go down
Sango
Poké Ball's:
Poké Ball's:
Sango


Antal indlæg : 69
Age : 32

-- Route 1 -- Empty
IndlægEmne: Sv: -- Route 1 --   -- Route 1 -- EmptyFre Aug 14, 2009 11:15 pm

Inuki: *piver da Tangela begynder at suge dens energy*

Sango: Inuki, brug Roar til at skræmme Tangela til at slippe!

Inuki: Yena! *bruger Roar, og begynder at lave den her høje og skræmmende knurrende lyd, og blotter sine tænder* GRRRRRRR!!
Tilbage til toppen Go down
http://www.featherwolf-pluma.deviantart.com
Gæst
Gæst




-- Route 1 -- Empty
IndlægEmne: Route 1   -- Route 1 -- EmptyFre Aug 14, 2009 11:18 pm

Torro slipper men en mærkelig sky er omkring Inuki.

Pochina: Godt lavet Torro, Sleep powder.
Torro: *har lavet Sleep powder* Tangela.!
Tilbage til toppen Go down
Sango
Poké Ball's:
Poké Ball's:
Sango


Antal indlæg : 69
Age : 32

-- Route 1 -- Empty
IndlægEmne: Sv: -- Route 1 --   -- Route 1 -- EmptyFre Aug 14, 2009 11:22 pm

Sango: Snedigt, men ikke snedigt nok! Hurtigt, Inuki! Brug Dig og grav dig ned, og angrib Tangela nedefra!

Inuki: Grrr Pooch! Yena..! *skynder sig at grave sig selv ned inden, men er blevet lidt langsommere og døsigere*

Sango: *bider sig selv lidt i læben, og håber at Inuki ikke fik for meget af Sleep Powder. Ikke smart hvis han faldt i søvn under jorden*
Tilbage til toppen Go down
http://www.featherwolf-pluma.deviantart.com
Gæst
Gæst




-- Route 1 -- Empty
IndlægEmne: Route 1   -- Route 1 -- EmptyFre Aug 14, 2009 11:23 pm

Pochina smiler.

Pochina: Den er langsom, godt så. Torro. Absorb under jorden.!
Torro: *bruger Absorb under jorden hvor Inuki er*
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





-- Route 1 -- Empty
IndlægEmne: Sv: -- Route 1 --   -- Route 1 -- Empty

Tilbage til toppen Go down
 
-- Route 1 --
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» -- Route 3 --
» -- Route 4 --
» -- Route 5 --
» -- Route 6 --
» -- Route 7 --

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: RPG :: Sunacane Regionen-
Gå til: