Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForsideForside  ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 RPG åbner, med mere.

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Pochina Okohare
Poké Ball's:
Poké Ball's:
Pochina Okohare


Antal indlæg : 82
Age : 28

RPG åbner, med mere. Empty
IndlægEmne: RPG åbner, med mere.   RPG åbner, med mere. EmptyFre Aug 14, 2009 3:06 pm

Så endelig som vi alle har ventet på, åbner RPG'en. Jeg vil være vikar i det 6. Gym da jeg venter på den 6. Arena Leder kommer. Der vil også komme 2 organtitationer til RPG'en Team Galactic og Team 3-D, dem vil du kunne læse mere om i Forumet. Når du skal oprette en profil skal du gøre det i emnet og bagefter sende en PB til U-D, han vil derefter afgører om det er fint nok. Event Shoppen vil også åbner med en masse Event Ting som man vil kunne bruge sine GD på.

Der er også kommet mange andre ting som i har mulighed for at læse om rundt omkring. Desuden er der mange der ikke bruger Badges systemet og dem vil jeg opfordrer jer til at bruge. Som i kan se er Anime'en gået i stå, men det er fordi at vi har haft mange ting at se til på det seneste, Pokedexet er også kommet og jeg vil håbe at det er til at førstå. Så er der også kommet det der hedder spørgsmål og der vil du kunne komme til at læse om en masse ting.
Tilbage til toppen Go down
https://team-galactic.danskforum.net
Mikkel-M
Poké Ball's:
Poké Ball's:
Mikkel-M


Antal indlæg : 57
Age : 28

RPG åbner, med mere. Empty
IndlægEmne: Sv: RPG åbner, med mere.   RPG åbner, med mere. EmptyLør Aug 15, 2009 2:34 pm

Endelig er Rpg'en Åben
Men kan man godt være Med i Team 3-D og i Team Galactic??

~MM
Tilbage til toppen Go down
Pochina Okohare
Poké Ball's:
Poké Ball's:
Pochina Okohare


Antal indlæg : 82
Age : 28

RPG åbner, med mere. Empty
IndlægEmne: Sv: RPG åbner, med mere.   RPG åbner, med mere. EmptyLør Aug 15, 2009 2:39 pm

Team Galatic kan du ikke være med i da det er en organitation som gå rundt i RPG'en. Men du kan sagtens være med i Team 3-D, det skal du snakke med Pochina Okaharu om.
Tilbage til toppen Go down
https://team-galactic.danskforum.net
Gæst
Gæst




RPG åbner, med mere. Empty
IndlægEmne: Nyhed   RPG åbner, med mere. EmptyLør Aug 15, 2009 7:55 pm

Som er mig.! Hehe, men alle som vil prøve lykken og tror de har det rette kan be om et spørgeskema hos mig, Da det kun er mig som giver dem.

~Pochina Okoharu
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





RPG åbner, med mere. Empty
IndlægEmne: Sv: RPG åbner, med mere.   RPG åbner, med mere. Empty

Tilbage til toppen Go down
 
RPG åbner, med mere.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om Team Galactic :: Nyheder-
Gå til: