Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForsideForside  ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Siden's opstart

Go down 

Månedens Pokemon ?
Smoochum
Siden's opstart Bar_left0%Siden's opstart Bar_right
 0% [ 0 ]
Magby
Siden's opstart Bar_left25%Siden's opstart Bar_right
 25% [ 5 ]
Elekid
Siden's opstart Bar_left75%Siden's opstart Bar_right
 75% [ 15 ]
Totale stemmer : 20
 
Poll closed

ForfatterBesked
Pochina Okohare
Poké Ball's:
Poké Ball's:
Pochina Okohare


Antal indlæg : 82
Age : 29

Siden's opstart Empty
IndlægEmne: Siden's opstart   Siden's opstart EmptyTors Aug 06, 2009 4:16 pm

Nu er jeg endelig gået igang med siden, og jeg kan love jer at der vil komme meget mere end der er nu - men røber det skam ikke. Desuden er jeg også blevet glad over at der er så mange der har tilmeldt sig, bliv endelig ved med det. Desuden kan i se at der er kommet det der hedder Portal som er en slang for Forside, der vil i kunne komme til nogle forskellige ting.

I mellem tiden er Chatboxen også kommet op som man kan side og Spamme med hinanden over.Designet vil hele tiden ændrer sig her i starten så i skal være forberedt på nogle forandringer. Så har jeg også lige den sidste nyhed at fortælle det er at der vil komme det der hedder "Månedens Pokemon", den der vinder månedens Pokemon konkurrence har man mulighed for at få til sit Pokedex, men det vil jeg forklarer senere.

Forresten er denne Månedens Pokemon, Smoochum - Magby - Elekid. En sidste ting er at nu skal i huske at kommentere nyhederne.
Tilbage til toppen Go down
https://team-galactic.danskforum.net
 
Siden's opstart
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om Team Galactic :: Nyheder-
Gå til: